دلایلی که باعث رابطه نامشروع می‌شود و شما نمی‌دانید - مجله زن وزندگی Woman Magazine and life

برگزیده ها

۲.۲۹.۱۳۹۸

دلایلی که باعث رابطه نامشروع می‌شود و شما نمی‌دانید


تحقیق و آمارهای جدید دلایلی را مطرح می کنند که همه تصور و تعریف مربوط به خیانت را در هم می ریزند:
1- می گویند آدم های متاهل چون سکس ندارند خیانت می کنند
آمار ولی می گوید ۶۴ درصد خیانت کنندگان در ضمن با شریک زندگی شان هم سکس دارند. البته از هر ده نفر، فقط سه نفرشان شان اقرار کردند که سکس شان با همسرشان را ادامه می دهند چون نمی خواهند تغییری در میل جنسی شان دیده شود و شک ایجاد کند.
آنهایی که مجرد هستند و با متاهل ها رابطه دارند هم بدانند که فقط ۲۲ درصد همخوابه های خائن شان، به دروغ اعلام می کنند که هنوز با همسر خوشان رابطه جنسی دارند در صورتی که آمار واقعی سه برابر ادعای شان است.
 2- قسم می خورم که این اولین باری بود که خیانت کردم.
بررسی ها ولی نشان می دهد افراد به طور میانگین در سومین مورد خیانت، دست شان رو می شود.
 3 – همسران خائن معمولا با افراد جذاب تر و جوانتر، یک رابطه نامشروع را شروع می کنند
اما اکثریت افرادی که خیانت می کنند با افرادی که جذابیت کمتر از همسرشان دارند می روند. نکته دیگر اینکه، ۷۰ درصد افرادی که وارد رابطه نامشروع می شوند شریک جنسی جدیدشان، مسن تر از خودشان است.
4 – افراد خیانتکار به هر جای دور و ناآشنای برای یافتن شریک جنسی می روند
این هم از آن حرف ها است که نباید باور کرد. تحقیقات می گوید ۶۰ درصد این نوع افراد در محیط کارشان یکی را پیدا می کنند. فردی که دم دست است، مدام او را می بینند و از ریسک ها و دردسر آشنایی با غریبه ها، پرهیز می کنند.
 5- زن هایی که رابطه نامشروع دارند ثروتمند و شیک و پر زرق و برق هستند
واقعیت این است که زنان قدرتمند و شیک با لباس و کیف طراحان مد، غمگین ترین نوع زن در شیطنت جنسی است. تحقیقات می گوید زنانی که عادی به نظر می رسند و لباس های بی رنگ و رو از فروشگاه هایی که کمی گران است خرید می کنند رابطه نامشروع شان بیشتر است.
6- برای زنان، رابطه نامشروع، خطرناک تر است. 
شاید برای زنان خیانت خطرناک باشد چون واکنش عاطفی قوی تری نشان می دهند و شاید عاشق شوند و از همسرشان جدا شوند ولی خطر واقعی که منجر به قتل می شود بیشتر نصیب مردان می گردد. مردانی که رابطه نامشروع دارند خطر کشته شدنشان بیشتر است. مردان در حین خیانت، در معرض سکته قلبی بیشتری هم هستند.
خیانت دلیل اول همه طلاق ها است. بشر در طول تاریخ به رابطه نامشروع پناه می برد و دلایل آن نیز مدام تغییر می کند و به نظر می رسد بیشتر هم می شود. اگر نگران زندگی مشترک خود هستید سعی کنید بیرون از ادعاهای عمومی و مشهور به دنبال نشانه های خیانت بگردید.


فیلم ترمیم بکارت آسیب دیده تصاویر قبل از عمل وبعد عمل

نظرات شما
0 نظرات شما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر